Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Ο ΔΕΔΔΗΕ εγκαινιάζει τον "Κύρο"με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών!

 

 

 


 


Ο ΔΕΔΔΗΕ εγκαινιάζει τον "Κύρο", μια νέα καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα (chatbot) με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών!
Ο αυτόματος ψηφιακός βοηθός του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να παρέχει άμεσα απαντήσεις και όλο το 24ωρο! Περιλαμβάνει μια σειρά από αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε θέματα που σχετίζονται με την ενημέρωση για το δίκτυο, τη δήλωση βλαβών, τις προγραμματισμένες διακοπές και συνολικά τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας!

Βασικό χαρακτηριστικό της καινοτομίας του chatbot είναι ότι βασίζεται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και έχει τη δυνατότητα να "μαθαίνει" και να εξελίσσεται συνεχώς μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και συμμετοχής των χρηστών ενώ σε ειδικά θέματα έχει χρησιμοποιηθεί τεχνολογία RPA για την ενοποίηση με το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων πελατών.
Η τεχνολογία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία καινοτομίας και τεχνολογίας Crowdpolicy.

Στείλε την ερώτησή σου! Απαντάει άμεσα, για όλες τις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ, όλο το 24ωρο. Θα τον βρεις:
- στο Μessenger ➡️ https://lnkd.in/gaqiNPj
- στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ ➡️ https://www.deddie.gr
- Μάθε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία ➡️ https://chatbot.deddie.gr

 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6778714496748916736/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου